حافظه آلمان سیاست هامبورگ اختلافات

حافظه: آلمان سیاست هامبورگ اختلافات کره جنوبی آفریقای جنوبی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار کنکور و دانشگاه فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی و حرفه ای فردا

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

عبارات مهم : آموزش

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره های کاردانی فنی و حرفه ای فردا آخر می یابد گفت: این آزمون ها روز جمعه ۱۳ مردادماه امسال برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون تعداد ۱۵۷ هزار ۴۶۵ داوطلب عضویت کنند در ۱۱ کد و رشته امتحانی دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی سال ۹۶ که پذیرش در آنها بر اساس نمره هست، آزمون صورت می گیرد و همچنین آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی جهت پذیرش در ۲۰ کد و رشته امتحانی که پذیرش در این رشته ها بر اساس آزمون است بر اساس برنامه زمانی اعلام شده است از روز گذشته ۱۰ مرداد ۹۶ روی سایت شرکت سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبحگاه امروز چهارشنبه ۱۱ مرداد ۹۶ از تعداد ۱۵۷ هزار ۴۶۵ داوطلب متقاضی ۱۱ کد و رشته امتحانی دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی حرفه ای تعداد ۶۴ هزار ۱۴۴ نفر یا به عبارت دیگر ۴۰.۷۴ داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون و برگ راهنما اقدام کرده اند داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند. همچنین از تعداد ۸۱ هزار ۸۷۲ داوطلب شرکت کننده در آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی دانشگاه ها تعداد ۳۲ هزار و ۴۷۲ نفر به عبارتی ۳۹.۶۶ درصد داوطلبان نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نموده اند.

مشاور عالی شرکت سنجش کشور همچنین تاکید کرد: کلیه داوطلبانی که تاکنون جهت دریافت پرینت کارت خود اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود در این مهلت باقی مانده و حداکثر تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۲ مرداد امسال نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

آزمون دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی وحرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی جهت ۱۱ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها براساس آزمون هست، صبح روز جمعه ۱۳ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ در ۱۷۲ شهرستان و ۱۸۷ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی و حرفه ای فردا

وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند برگزاری آزمون فوق ساعت ۷:۳۰ صبح شروع می شود و درهای حوزه های امتحانی راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد، لذا از ورود داوطلبان بعد از بسته شدن درهای ورودی ممانعت به عمل می آید.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مورد نیاز است داوطلبان جهت حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی یا شناسنامه تصویر دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون به تمام داوطلبان بسته حاوی دفترچه پرسش و یک پاسخ نامه نیز داده خواهد شد و در مستطیل بالای پاسخ نامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب و کد رشته امتحانی هر داوطلب درج شده است و داوطلبان بعد از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی دفترچه پرسش و پاسخ نامه، مورد نیاز است جهت بازکردن پوشش پلاستیکی اقدام کرده و مشخصات خود را ذیل پاسخ نامه و در محل مربوط درج و آن را امضاء کنند.

به گفته توکلی، دفترچه آزمون مشمول بر دروس عمومی، پایه و تخصصی است و تمام داوطلبان باید با توجه به وقت مشخص شده است نسبت به پاسخ گویی به سوالات اقدام کنند. همچنین تمام دفترچه های پرسش آزمون داوطلبان شخصی سازی شده، شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است است و این دفترچه دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A، B، C، D، E و F تقسیم می شود.

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

وی همچنین خاطرنشان کرد: با در نظرگرفتن این که شرکت سنجش آموزش کشور در جهت اصلاح و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون نیاز به نظرات ارزشمند داوطلبان حاضر در جلسه آزمون به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات جهت ارزشیابی حوزه ها دارد، ضرورت دارد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نسبت به تکمیل پرسش نامه ارزیابی حوزه های امتحانی در این آزمون از تاریخ ۱۳ مرداد ماه تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت این شرکت اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت: جهت شرکت در این آزمون تعداد ۱۹۸ هزار و ۷۲ داوطلب عضویت کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۹۳۸ نفر زن و مابقی مرد هستند؛ به عبارت دیگر ۴۳.۹ درصد داوطلبان عضویت کننده زن هستند.

دکتر حسین توکلی، مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی و دوره‌های کاردانی فنی و حرفه ای فردا

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط، پذیرش در دوره های کاردانی نظام تازه جهت ۴۲ کد رشته امتحانی صورت می گیرد. پذیرش در ۳۱ کد رشته از ۴۲ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای عضویت و اطلاعیه منتشره شرکت سنجش آموزش کشور منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می پذیرد. بدیهی است که آزمون جهت ۳۱ کد رشته مذکور برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش معدل کل دیپلم است.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان متقاضی ۳۱ کد رشته امتحانی جمعا ۴۱ هزار و ۴۲۷ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۳ نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر ۳۶.۸۶ درصد عضویت کنندگان زن هستند.

فردا، آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

وی تاکید کرد: پذیرش در ۱۱ کد رشته امتحانی دیگر از ۴۲ کد رشته امتحانی بر اساس نمرات آزمون و مطابق جداول شماره های ۲،۱ و ۳ مندرج در دفترچه راهنمای عضویت است.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور افزود: تعداد داوطلبان متقاضی ۱۱ کد رشته امتحانی مذکور جمعا ۱۵۷هزار و ۶۴۵ نفر است که از این تعداد ۷۱ هزار و ۳۵ نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۵.۰۶ درصد عضویت کنندگان زن و مابقی مرد هستند.

آزمون کاردانی به کارشناسی

دکتر توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی آینده نگری شده است آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی جهت ۲۰ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها با آزمون هست، در بعدازظهر روز جمعه، ۱۳ مرداد ماه جاری در ۷۴ شهرستان و ۸۳ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: فرایند برگزاری آزمون فوق راس ساعت ۱۵ شروع می شود و درهای ورودی آزمون ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بسته خواهد شد و لذا از ورود داوطلبان بعد از بسته شدن درهای محل برگزاری آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مورد نیاز است داوطلبان جهت حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون،کارت ملی یا شناسنامه تصویر دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون به تمام داوطلبان بسته حاوی دفترچه سؤال و یک پاسخ نامه نیز داده خواهد شد و در مستطیل بالای پاسخ نامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب و کد رشته امتحانی هر داوطلب درج شده است و داوطلبان بعد از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی دفترچه پرسش و پاسخ نامه، مورد نیاز است بعد از بازکردن پوشش پلاستیکی، مشخصات خود را ذیل پاسخ نامه و در محل مربوط درج و آن را امضاء کنند.

به گفته توکلی، دفترچه آزمون مشمول بر دروس عمومی، پایه و تخصصی است و تمام داوطلبان باید با توجه به وقت مشخص شده است نسبت به پاسخ گویی به سؤالات اقدام کنند. همچنین تمام دفترچه های پرسش آزمون داوطلبان شخصی سازی شده، شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است است و این دفترچه دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A ،B ،C تقسیم می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با در نظرگرفتن این که شرکت سنجش آموزش کشور در جهت اصلاح و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون نیاز به نظرات ارزشمند داوطلبان حاضر در جلسه آزمون به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات جهت ارزشیابی حوزه ها دارد، ضرورت دارد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نسبت به تکمیل پرسش نامه ارزیابی حوزه های امتحانی در این آزمون از تاریخ ۱۳ مرداد ماه تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت شرکت سنجش اقدام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس ضوابط، پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته جهت ۶۷ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای عضویت صورت می گیرد. همچنین پذیرش در ۲۰ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در ۴۷ کد رشته امتحانی دیگر از کد رشته های امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

به گفته مشاور عالی شرکت سنجش آموزش کشور، جهت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۶ تعداد ۹۱ هزار و ۶۹۹ داوطلب عضویت کرده اند که از این تعداد ۳۳ هزار و ۴۵۸ نفر زن و مابقی مرد هستند.

دکتر توکلی در آخر افزود: جهت شرکت در پذیرش ۴۷ کد رشته امتحانی از ۶۷ کد رشته امتحانی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) انجام می شود تعداد ۹ هزار و ۸۲۷ داوطلب عضویت کرده اند که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۲۵ نفر زن و مابقی مرد هستند.

واژه های کلیدی: آموزش | داوطلب | داوطلبان | اخبار کنکور و دانشگاه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار